PS2:

Jag kom på att jag inte nämnt vem det är som bloggar här, det kanske är någonting man ska göra, eller så skulle jag ju alternativt bara kunna säga att jag verkligen heter Gonzales. För ni vet, det blir ju ett sånt jääävla mysterium att lista ut vem det är som bloggar här när jag lägger ut bilder på mig själv och länkar från typ facebook. Men när man är namnlös är man typ lika cool som Egoina, eller typ, Kissies mr "C" (för han är ju fett cool, hrm.)

Nejmen serri, det är Tina, Tina "Gonzales" Sundin som bloggar här. Så, då har vi löst det lilla mysteriet. 

PuzzZzz hei!

Kommentarer
Postat av: sofie

OMG tina!! Ny blogg minsann! inte illa :D Och japp, jag är fett med på den pakten!!! <3



Ska påminna dej!

2011-01-22 @ 18:25:02
URL: http://intebarasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P.

Hemligt meddelande till Gonzales <3:

Var kan jag läsa om dig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0