Winterland


Idag sken solen i goda gamla Holmis, och jag bestämde mig därför att ta ta med mig Mastermind, dvs Johannizgirl, ut på en trevlig promenad. Tänk om man kunde få leva i ett sånt där land där solen skiner mer än bara några få månader per år! I vilket fall var det väldigt trevligt, och självfallet avslutades det hela på Nisses konditori. I heart Nisses 4-ever

Saker ni kan notera på bilderna är att: Johanna har en mössa som är en halsduk (hur nice?), att jag har en ny röd jacka (SOM BARA KOSTADE 150 SPÄNN! jag vet inte om man ska säga sånt egentligen, men fyfan i love rea) och att Holmis vinterland kan vara ganska fint, när det inte är allt för kallt dårå. 

Ikväll ska jag i alla fall (ÄNTLIGEN) få chansen att bara käka chirre och dirre och se på film, det var alldeles för länge sedan känner jag, hehe.

Peace!

Kommentarer
Postat av: ida

jag noterade alla sakerna innan du skrev dom:) tänkte bara skryta lite

2011-01-22 @ 15:54:44
URL: http://iidasanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P.

Hemligt meddelande till Gonzales <3:

Var kan jag läsa om dig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0