AND I'M BACK FO MO

Var hälsad, kära undersåtar!
Idag är en stor dag! Ty idag är dagen då jag återigen tar upp bloggandet efter en paus på många många år (eller ja, typ 1 år eller så, men ni vet, det låter inte så dramatiskt) ...

Namnet på bloggen kommer i alla fall från sista inlägget på min gamla blogg (som numera är lösenordskyddad hehe!) där jag skrev att jag kanske kommer tillbaka i någon annan skepnad någon gång i framtiden "look out for gonzales", sa jag då. Och självklart visste jag redan då vad jag menade med det! (eller nej det gjorde jag inte, jag försöker bara vara dramatisk igen.) I alla fall har jag kortat ned det hela för er skull till "LOFG", som förövrigt bara det är ett väldigt roligt ord. Låter som någonting en grottman skulle få för sig att säga.

Hrm. I vilket fall så hoppas jag att jag själv inte blir den enda läsaren här, så det blir ju lite extra trevligt om ni ba trycker på min homemade bloglovinknapp där till vänster, aha, tryck där. nu.


Tänkte först slänga in en bild på mig själv för det är tydligen någonting man gör, men kom på att första bilden på bloggen måste vara någonting FETT NICE, därav bilden på pommes.
Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P.

Hemligt meddelande till Gonzales <3:

Var kan jag läsa om dig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0