Kärleksförklaring.

Idag vände sig min mamma mot mig under middagen och sade:
"Tina, tandställning är inte så snyggt."

Man ba, okej mamma. Tack för informationen, jag visste inte det.

Men ni vet, jag älskar min tandställning, vi gör faktiskt allting tillsammans. Ingen har någonsin kommit mig så nära på så kort tid, ingenting kan komma emellan vår kärlek och tillit till varandra (förutom möjligen mat som bara ska krångla till allt, fuck off brödsmulor, äppelskal och ostkroksgegga, ni är bara avundsjuka på vad jag och tandställningen har!)


Du och jag 4-ever bby!<3
(eller åtminstone de 345 dagar in pain som är kvar. Oh yes, the countdown has begun)

To be continued...

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag förstår verkligen den gränslösa kärlek ni känner. Själv lider jag av en begynnande separationsångest, hur ska jag klara mig själv här i livet utan min trogna glänsande kompanjon?

2011-01-29 @ 21:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P.

Hemligt meddelande till Gonzales <3:

Var kan jag läsa om dig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0