I've got holes in my jeans but what's worse they're in my head too

Såhär går det när man nyss startat upp en blogg, man glömmer bort att man har en. I alla fall, nu kommer jag ihåg den igen så uppdateringen här kanske kommer tillbaka he-he..!
Här kommer en liten snabb sammanfattning av vad jag inte har skrivit om här:

  • Jag känner mig först och främst väldigt förvirrad (att jag glömde bort bloggen är ett exempel), men de som känner mig vet ju att det är sådant som inträffar ganska ofta, förvirringen alltså.
  • Att gå från Obbola i snöstorm sent på kvällen rekommenderas inte. (FYFAN FÖR DIG BUSSHELVETE SOM KÖR ÅT FEL FUCKING HÅLL)
  • Man kan ju också fundera på vart detta enorma närhetsbehov från mig kommer ifrån (förlåt alla som måste stå ut med mina kramar dagen lång)
  • Sen har jag ju såklart jobbat, igen. Och igen. Online forever in my heart Yo. 


    Så, det får väl duga. TTYL (lol)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P.

Hemligt meddelande till Gonzales <3:

Var kan jag läsa om dig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0